مسابقه بخون و ببر، زمان را از دست ندهید


سلام خندوانه ای های عزیز و کتابخون؛

هم گلایه داریم ازتون هم اینکه ممنون بابت نظرات و پیشنهاداتی که ارسال میکنید، اول میریم سراغ اون خوبهاشون !
ممون که نظرات و پیشنهادات خود را بدون کم و کاستی برای ما ارسال میکنید برخی از این نظرات و پیشنهادات قابل اجرا میباشند و ما انها را به فال نیک گرفته و استفاده میکنیم اما برخی از دوستان بسیار بلند مدت فکر میکنند که میبایست زمان بدهند تا این موارد اجرا و پیاده سازی شوند.

اما برخی از دوستانی که میان و محاسبه میکنن تعداد فروش رو و خیلی سریع قضاوت میکنن رو ما خندوانه ای نمیدونیم و زیاد هم باهاش برخوردی نداریم اما این دوستان خیلی به ما لطف دارند.

شما عزیزان در این مدت کتاب ها را به هر طریقی خریداری کرده اید و زمان گذاشته و مطالعه کرده اید و نباید به این صورت باشد که فقط خندوانه و مسابقه ای مثل بخون و ببر باعث این کار باشد و شما عزیزان میبایست در هفته یک کتاب را مطالعه کنید و این نباید فقط برای یک مسابقه و دریافت جایزه باشد.
اما خندوانه ای های که تا بحال کتاب ها را خریداری نکرده اند فرصت دارند تا کتاب را خریداری و مطالعه کنند پس زمان را از دست ندهید و با خرید و مطالعه کتاب های یک عاشقانه آرام و جام جهانی در جوادیه در این مسابقه ۶۵ میلیونی شرکت کنید. امیدواریم که موفق باشید و شما را در استودیو خندوانه ببینیم.

اما برای شرکت در این مسابقه شما میتوانید با شماره ۰۲۱۶۴۲۴ در تماس باشید.
سوالات مسابقه در روز های مشخص شده در سامانه تلفنی قرار خواهد گرفت و شما میبایست در آن روز به سوالات مورد نظر خندوانه پاسخ دهید.
سوالات بصورت تستی میباشند و شما باید گزینه مورد نظر را انتخاب کنید.

سایر موارد هم بزودی اعلام خواهد شد. صبور باشیددددد

 

امیدواریم که موفق و شاد باشیدددد .


برای خرید کتابها اینجا کلیک کنید .